29.3.07

Enemy of Reality.

Λυπάμαι που απέχω αυτή την περίοδο απο τα blogs, το δικό μου και των υπολοίπων.
Ο Μάρτιος πάντα είναι για μένα ο πιο παραγωγικός μήνας. Τουλάχιστον όσα χρόνια θυμάμαι τον εαυτό μου να πράττει συνειδητά.
Προετοιμασία 2 θεατρικών παραστάσεων για την 25η Μαρτίου.
Ραδιοφωνικές εκπομπές κάθε Τρίτη και Πέμπτη.
Συζητήσεις κάθε Δευτέρα.
Μαθήματα Creative Writing κάθε Σάββατο (με επιπλοκές μερικές φορές).
Δουλειά 5 φορές την εβδομάδα
Ι.Ε.Κ. άλλες 5.

Στιγμές σαν αυτή που θα δείτε παρακάτω, είναι τα μόνα πράγματα που θα μπορούσαν να έχουν σχέση με μένα και το Διαδίκτυο, με μένα και εσάς, ειδικά αυτόν το μήνα που σβήνει.
Κάπου μέσα στο τρέξιμο, απο τη μια δουλειά στην άλλη, μια μικρή "ποιητική στιγμή" γεννάται και σου θυμίζει πως ζεις, και πως αξίζει αυτήν τη μικρή συνειδητοποίηση να την θυμάσαι. Νά'ναι καλά ο φίλος μου ο Άγνωστος Μεξικάνος...



Την Κυριακή που μας πέρασε (25/03) το κοντεράκι της ζωής μου έγραψε 24. Αυτό το ποστ είχα σκοπό να το ανεβάσω τότε, σαν "δώρο γενεθλίων", αλλά δεν πρόλαβα. Έστω και καθυστερημένα λοιπόν, Happy Birthday to me!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

1 σχόλιο:

Firefly είπε...

Έχω την αμυδρή εντύπωση πως δεν τραγουδάει στα ισπανικά, αλλά στα Πορτογαλλικά. Άρα παίζει να είναι Βραζιλιάνος και όχι Μεξικάνος. Όπως και να έχει το "άγνωστος" του πάει.