16.12.06

Το μουσικό περιλαίμιο



Περίμενα στη στάση να έρθει το λεωφορείο. Ξαφνικά, εμφανίστηκε ένα σκυλί, καφέ, αδέσποτο. Με ένα κόκκινο περιλαίμιο να κρέμεται απο το λαιμό του, δηλώνοντας πως είναι θηλυκό και εμβολιασμένο απο το Δήμο (μπλε για τα αρσενικά).
Και εκεί που όλοι έδειχναν να το αγνοούν, μια κοπέλα σκύβει και αρχίζει να το χαϊδεύει. Έτσι όπως το χαϊδευε, άρχισε να προσπαθεί να του χαλαρώσει το περιλαίμιο. Δεν έβλεπε καλά όως, και έτσι όπως την είδα να παλεύει, άνοιξα το φλας του κινητού μου, και άρχισα να φωτίζω το λαιμό του σκύλου.
Τη ρώτησα "θέλεις να το βγάλεις ή απλά να το χαλαρώσεις?" Μου απάντησε: "Να το βγάλω."
"Και δε μου λες", την ξαναρωτάω, "το κάνεις για το σκύλο ή για σένα?"
"Και για τους δύο," κατέληξε...
Το λεωφορείο ήρθε και εκείνη δεν πρόλαβε να αποτελειώσει ό,τι άρχισε. Δεν την άφησε ο σκύλος. Προφανώς απογοητευμένη, ίσως και λίγο ικανοποιημένη που κατάφερε έστω και λίγο να χαλαρώσει το περιλαίμιο, με καληνύχτισε και έφυγε. Εγώ δεν πήρα το λεωφορείο. Προτίμησα να καπνίσω άλλο ένα τσιγάρο και να περιμένω τον κολλητό να σχολάσει.

(πάροδος μισής ώρας περίπου)
Κάθομαι στο προαύλιο του Τ.Ε.Ι. περιμένοντας τον κολλητό μου να σχολάσει. Ένα μαύρο σκυλί με πλησιάζει. Αν είχε περιλαίμιομ δεν θα του το έβγαζα. Ειδικά τώρα. Κι όμως, το σκυλί, χωρίς να το έχω ξαναδεί, μόλις του είπα "κάνε μου λίγη παρέα μέχρι να έρθει ο Νικόλας", κάθησε ακριβώς δίπλα μου και άρχισε να μου γλείφει τα χέρια.

Αφήνω την προηγούμενη ιστορία στο πίσω μέρος του μυαλού μου. Κάνει κρύο και ο μόνος τρόπος να ζεσταθώ, και να περάσει η ώρα μέχρι να έρθει ο Νικόλας, είναι να γράψω τίποτα.
Στο μυαλό μου έρχεται ένα απο τα τελευταία σουξεδάκια το οποίο πάει κάπως έτσι:
"Κρίση
Με πιάνει κρίση.
Και δεν μπορεί ένας ολόκληρος στρατός
να με κρατήσει."

Σιγά ρε μεγάλε! Ποιός είσαι? Ο Τζακ ο Αντεροβγάλτης? Η Σάρα, μάνα του Τζον Κόνορ απο το Terminator 2 ? Ο πρώην συμβολαιογράφος-δικηγόρος του Κόμη Δράκουλα? Ο Σουλεϊμάν ο Πορθητής? Ο πούτσος μου ο ξενύχτης? Ποιός τελοσπάντων???
Άραξε λίγο... Κούλαρε... Να σου προτείνω εγώ μιά μικρή αλλαγή στο κομμάτι, που θα κάνει πάταγο? Επίτρεψέ μου...

Για τις βρωμερές μέρες:
"Βρύση,
Ανοίγω βρύση.
Και δεν μπορεί ένα ολόκληρο σιφώνι
τις βρωμιές ν'απορροφήσει."

Για τις σεξουαλικές μέρες:
"Χύσι,
Πετάω χύσι.
Κι άμα το στόμα σου φιλήσω
και πικρίλα εντοπίσω
θα το πιάσω με τη μία
οτι έχω αστοχήσει."

Για τους μαλάκες:
"Κλήση,
Μου κόψαν κλήση.
Δεν έχω βύσμα ο μαλάκας
κανα μπάτσο αλανιάρη
να τη σβήσει."

Για τα 16χρονα:
"Βίσση,
Αννούλα Βίσσηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη....."

και ούτω καθεξής...

1 σχόλιο:

Mona Sax είπε...

ax,ax,ax lover boy!!!!!!!!!!