18.2.07

Πέντε-Five-Vijf-Cinco-Fünf

Είχα αρχίσει να ανησυχώ για το αν θα μου πετούσε κανείς αυτό το κοινότυπο πλέον πεντάπλευρο μπαλάκι. Ήθελα πολύ να γίνει αυτό. Και η Νερίνα μου έδωσε την ευκαιρία. Και την ευχαριστώ γι'αυτό.

Είναι πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η αλυσίδα που έχει ξεκινήσει, απο πλευράς ύφους και μόνο.
"Τι θέλει να πει εδώ ο ποιητής...? Ά! Να τι θέλει να πει..."

Αυτό που σκεφτόμουν να κάνω, είναι 5 κατηγορίες, απο 5 πράγματα η κάθε μια. And the nominees are:
1. Πέντε πράγματα που θέλω να ξέρουν οι άλλοι για μένα.
2. Πέντε πράγματα που θέλω να ξέρω εγώ για τους άλλους.
3. Πέντε γυναίκες που με έχουν επηρεάσει μέχρι τώρα (ίσως και στο μέλλον).
4. Πέντε απο τις καλύτερές μου ταινίες.
5. Ό,τι άλλο προκύψει...

ΠΕΝΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.

1. Έχω σπάσει την αριστερή κλείδα μου σε 2 σημεία, όταν ήμουν 11 χρονών. Συνεπώς, η αριστερή μου ωμοπλάτη έχει αναπτυχθεί ελλειπώς (λείπει ένα κομμάτι) και το αριστερό βραχιόνιο οστούν είναι κατα 5 πόντους πιο κοντό απο το δεξί.

2. Έχω ένα tattoo στην πλάτη. Ξεκινάει απο το τέλος του σβέρκου, και φτάνει μέχρι τη μέση της πλάτης. Παριστάνει Έναν άγγελο με φτερά δαίμονα που υψώνει στα χέρια του το αγγλικό γράμμα S. Μου πήρε 7 ώρες να το κάνω και πόνεσε πολύ, ειδικά στα σημεία που η βελόνα χτυπούσε πάνω στα κόκκαλα.

3. Καπνίζω τη μισή μου ζωή και παραπάνω. Ξεκίνησα για άγνωστους λόγους, στο υπόγειο της πολυκατοικίας μου, να καπνίζω ένα τσιγάρο Silk Cut άσπρο. Ήμουν 11 ετών. (Το ίδιο καλοκαίρι έγινε το Νο 1) Έχω βρει σοβαρότατους λόγους να θέλω να το κόψω, αλλα αυτοί οι λόγοι δεν είναι εμφανείς.

4. Δεν μπορώ να κλάψω. Κάθε φορά που πάει να γίνει αυτό, ο ψυχισμός μου το παρακάμπτει, και αισθάνομαι ένα φοβερό αίσθημα κενότητας, και ψυχικού μαρασμού. Αν τύχει και συμβεί αυτό πάντως, είμαι σίγουρος πως δεν θα είναι ούτε απο συγκίνηση, ούτε απο λύπη, αλλα μόνο απο τη συνειδητοποίηση οτι αδικούμαι απο κάποιον άλλο άνθρωπο.

5. Αν δεν ήμουν Ορθόδοξος, θα ήμουν διαρρήκτης. Λατρεύω τη συγκεκριμένη κατάσταση εγρήγορσης και προσπάθειας υπολογισμού μέχρι και της τελευταίας λεπτομέρειας.


ΠΕΝΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.

1. Αν τρώει τα νύχια του/της. Το θεωρώ τέλειο δείγμα ανασφάλειας, νευρικότητας και έλλειψης αυτοπεποίθησης.

2. Το βλέμμα του/της. Σπάνια λέει ψέμματα.

3. Τα χέρια του/της. Λένε ψέμματα ακόμη σπανιότερα.

4. Αν του/της αρέσει να ζει με οποιουδήποτε είδους υποκατάστατα.

5. Τι είδους ταινίες βλέπει.


ΠΕΝΤΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ (ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ)

1. Η μητέρα μου. Για όλους εκείνους τους λόγους που φανταζεται ο καθένας για τη μητέρα του. Αλλα κυρίως διότι μου χάρισε τη ζωή.

2. Η αδερφή μου η Εύα. Μου θυμίζει ανα πάσα στιγμή και ώρα τη σημαίνει αληθινή αγάπη.

3. Η αδερφή μου η Άννα. Μου θυμίζει ανα πάσα στιγμή και ώρα πόσο λίγο αγαπώ τους άλλους.

4. Η αδερφή μου η Μαρία. Μου θυμίζει ανα πάσα στιγμή και ώρα τι σημαίνει ο όρος "natural high." Είναι απο τους βασικούς ανθρώπους που με έπεισαν με τη στάση τους, πόσο άχρηστα είναι τα ναρκωτικά (κάθε είδους).

5. Η Δέσποινα Δ. Ο πρώτη και η τελευταία γυναίκα για την οποία έκανα τόσα πολλά, χωρίς να περιμένω απολύτως τίποτα. Και η μοναδική μου αγάπη.


ΠΕΝΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΕΣ.

1. "Ghost dog: The way of the Samurai." ---Η--- ταινία.

2. "Ο Ήρωας". Η καλύτερη ιστορία αγάπης που έχω δει.

3. "The Shawshank redemption". Ο ορισμός της αδικίας, της υπομονής, της δικαίωσης, της λύτρωσης, της ελευθερίας.

4. "Το κελί". Η πιστότερη απόδοση του ψυχικού κόσμου του ανθρώπου, του χάους ή της τάξης που μπορεί να επικρατεί εκεί μέσα.

5. "Fight Club". Ό,τι κι αν πω, θα μειώσει την ταινία την ίδια.


Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΟΚΥΨΕΙ.

1. Να βγάλουμε απο τη ζωή μας τη λέξη "βαριέμαι" (τάδε έφη σύντροφος Βασίλης)

2. Κάνω φιλότιμες να πατάξω τον εγωισμό μου. Και δεν το κάνω μόνος μου αυτό. Χωρίς αλληλεπίδραση είναι αδύνατον.

3. Μισώ το χρήμα ως έννοια, πραγματικότητα, καθημερινότητα. Γίνεται να εξαφανιστεί αυτή τη στιγμή απο παντού? ...ε? ...Ε?

4. Φέτος λέω να νηστέψω για το Πάσχα. Και ταυτόχρονα να μην καπνίσω για 40 μέρες. Θα τα καταφέρω? Έλα ντε...

5. Όποιος κατηφορίσει προς Νότο μεριά, ας σφυρίξει κλέφτικα, ίσως είμαι τριγύρω...

3 σχόλια:

jul είπε...

Ουαου!!!!Πωπωπω ρε παιδί μου με φρίκαρες με τόσα 5άρια! Βασικά θεωρώ πιο σημαντικά τις 5 γυναίκες που σε έχουν επηρεάσει...Πολλές αδελφές έχεις βρε συ!!!!

triantara είπε...

συνάντησες τον πανούση βρε τέρας;;
(πάλι εκτός θέματος είμαι... ;)

iPol είπε...

συνάντησες τον πανούση βρε τέρας;;
(κρίμα και σ΄είχα σε υπόληψη)